geplaatst op donderdag 11 januari 2018

 

Service en Delivery Manager – MT lid

Excelleren in innovatieve IT-dienstverlening en customer intimacy


De uitdaging bij NORISK IT GROEP

Als Service en Delivery Manager werk je aan voortdurende organisatie- en teamontwikkeling, waarbij je primair verantwoordelijk bent voor de afdelingen Service en Delivery. Samen met jouw team van technisch specialisten en servicedeskmedewerkers sta je garant voor vlekkeloze implementaties en hoogwaardige 1e, 2e en 3e lijns serviceverlening. Je vervult de rol van teamcoach en projectmanager, waarbij je klantbelangen, de projectvoortgang én de winstgevendheid in nauw overleg met de commercieel verantwoordelijke zorgvuldig bewaakt.

De projecten en support aanvragen kunnen, zowel in soort als ook in omvang, sterk verschillen. Dit vergt op tactisch en operationeel terrein de nodige kennis en flexibiliteit om vooraf de haalbaarheid van projecten te kunnen inschatten en bij realisatie de gevraagde kwaliteit te kunnen borgen en de service binnen de kaders van de klant-SLA’s te leveren. Om dit te realiseren onderhoud je ook zelfstandig contacten met project- en portfolio gerelateerde leveranciers en partners, zoals Microsoft, HP, Citrix en enkele datacenters.

Je bent het primaire aanspreekpunt voor de Service en Delivery en doet verbetervoorstellen voor de procesgang, de inrichting van de planning en de efficiëntie van de uitvoering. Je bent constant ‘in control’ en zorgt voor maximale interne en externe klanttevredenheid. Je draagt binnen het MT en in jouw dagelijkse werk direct bij aan de strategische besluitvorming, de koers en het rendement van NORISK IT Groep.

Het ideaalprofiel

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. Bij voorkeur een afgeronde vooropleiding Technische Bedrijfskunde of (Technische) Informatica.
  • Up-to-date kennis van technologie en methodieken, ondersteund door aanvullende certificaten van bijvoorbeeld Microsoft, Citrix, ITIL, Agile, Scrum en/of Prince2.
  • Meerjarige (lijn)managementervaring bij een commercieel zakelijke dienstverlener, bij voorkeur IT- gerelateerd.
  • Senior projectmanagement skills en een praktische hands-on instelling.
  • Inspirerende coach-kwaliteiten die merkbaar worden in laagdrempelige communicatie en het begeleiden van medewerkers in hun proces van groeien en excelleren.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

 Interesse in NORISK?

Spreekt de functie bij NORISK je aan en voldoe je aan het gestelde profiel? Dan zijn wij benieuwd naar jouw cv en motivatie. Je kunt je hiervoor (vertrouwelijk) richten tot ASBR YouManagement, Edwin Klomp via vacature@asbr.nl. Voor vragen of een toelichting kun je desgewenst bellen naar 088-1260440, of na kantoortijd op 06-55194295.



2012 - 2018 All Rights Reserved. NORISK Software BV